Wanneer is deze FAQ voor toepassing?
Wanneer is deze FAQ voor toepassing?
Vestigingsadres KvK
Kantoren & werken
Vergaderen & scholing
Vestigingsadres KvK (KvK postadres)
Indien men ingeschreven staan met zijn/haar bedrijf bij de Kamer van Koophandel op het adres van Staete Vrijdaggevoel, kan het uiteraard gebeuren dat men post ontvangt. Standaard digitaliseren we alle post. Hierna kan men als gebruiker de post digitaal inzien via de AVG omgeving.
Na digitaliseren bewaren we post 30 dagen en kunnen we post doorsturen of kan men post ophalen. Centraal in het pand is het PostNL postkantoor gesitueerd. Post zal daar verzameld en bewaard worden.
Het ongeopend doorsturen van post of ongeopende post ophalen is helaas niet mogelijk. Dit heeft er vooral mee te maken dat te klein deel (nog geen 1%) van onze klanten dit wenst en hierdoor onze automatische postverwerking niet vlekkeloos kan verlopen.
Wij hebben een speciale pagina gemaakt waar je alles kunt lezen over de AVG online omgeving vast Staete Vrijdaggevoel.
Facturen bij bij Vrijdaggevoel worden automatisch door ons systeem aangemaakt en verstuurd. Zorg dus dat het e-mailadres info (at) vrijdaggevoel.nl toegevoegd is aan je vertrouwde e-mailadressen en dat de mails niet in je SPAM-map terecht komen. Controleer in de eerste maanden bij het starten van huren bij Staete Vrijdaggevoel ook begin van iedere maand je SPAM-box. De werkwijze van Vrijdaggevoel en het versturen van facturen is als volgt:
INCASSO
Je ontvangt de factuur tussen de 15 en 20 dagen voor de volgende periode. De factuur zal enkele dagen voor de nieuwe huurperiode geïncasseerd worden.
OVERBOEKING
De factuur ontvang je 1 maand voor het verstrijken van de volgende periode. Je hebt in principe na ontvangst van de factuur 1 maand de tijd je factuur te betalen. Zorg wel dat de factuur betaald is voor het begin van de periode.
Vrijdaggevoel werkt in de AVG-omgeving met een entiteiten code beleid. Hiermee kunnen wij altijd een goede en duidelijk service blijven geven in het belang van alle klanten. Bekijk hoe het entiteiten code beleid werkt.
Na het ondertekenen kun je jouw contract downloaden via je eigen mailbox. Je ontvangt een kopie van de ondertekende overeenkomst in je mailbox. Als er meerdere ondertekenaars zijn, ontvangen alle ondertekenaars een kopie in het bij ons bekende e-mailadres.
Wil jij jouw KvK postadres overeenkomst met Vrijdaggevoel opzeggen? Hiervoor zijn enkele spelreggels die ook zijn opgenomen in onze algemene voorwaarden. Bekijk hoe je kan opzeggen op de opzegpagina.
Waarschuwingen gebruik KvK postadres
Sommige bedrijven maken onterecht gebruik van het adres van Staete Vrijdaggevoel. Op deze pagina ziet men de actuele bedrijven die onterecht gebruik maken van het adres van Staete Vrijdaggevoel.
Kantoren & werken
Gebruikers van virtuele kantoren / KvK postadressen en flexplekken kunnen Staete Vrijdaggevoel betreden tijdens kantooruren. Hierbij hanteren wij dezelfde openingstijden als die bij de PostNL postbussen. Bij deze twee opties krijgt men namelijk geen eigen sleutels tot het pand.
Gebruikers van een gedeelde kantoren en eigen kantoren hebben 24/7 toegang tot het pand met een eigen sleutel en alarmcombinatie.
Gebruikers van vergaderruimtes en scholingsruimtes hebben in principe toegang van 8:00 tot 23:00. Dit is in overleg met Staete Vrijdaggevoel. Wil je graag een vergaderruimte of scholingsruimte huren? Bekijk dan ook eens onze vergader- & scholingsmogelijkheden.
Ten overvloede om wellicht te benoemen. Vrijdaggevoel is een openbaar pand. Roken in het pand is ten strengste verboden.
Iedereen die komt naar Vrijdaggevoel in Cuijk is van harte welkom. Mensen die enkele uren blijven vragen wij vriendelijk de auto aan de zijkanten (dus niet voor de hoofdingang) te parkeren. Vrijdaggevoel beschikt over 26+ parkeerplaatsen aan de zijkanten van het gebouw. Als personen die enkele uren blijven de auto aan de zijkanten parkeren blijft er voor de hoofdingang plaats voor klanten (voor van de bewoners) en houden wij het parkeerbeleid onder controle.
Vrijdaggevoel verstuurd maandelijks facturen. Deze facturen worden automatisch door ons systeem aangemaakt en verstuurd. Zorg dus dat het e-mailadres info (at) vrijdaggevoel.nl toegevoegd is aan je vertrouwde e-mailadressen en dat de mails niet in je SPAM-map terecht komen. Controleer in de eerste maanden bij het starten van huren bij Staete Vrijdaggevoel ook begin van iedere maand je SPAM-box. Vrijdaggevoel verstuurd de facturen als volgt:
1 januari: periode februari
1 februari: periode maart
1 maart: periode april
1 april: periode mei
1 mei: periode juni
1 juni: periode juli
1 juli: periode augustus
1 augustus: periode september
1 september: periode oktober
1 oktober: periode november
1 november: periode december
1 december: periode januari
Je hebt in principe na ontvangst van de factuur 1 maand de tijd je factuur te betalen. Zorg wel dat de factuur betaald is voor het begin van de maand.
Wil je een vergaderruimte of een werkplek/flexplek reserveren? Dat kan uiteraard. In principe is het systeem volledig geautomatiseerd. Met het e-mailadres dat je destijds hebt doorgegeven voor je facturatie kan je een account aanmaken. Een account aanmaken doe je in principe door voor het eerst te reserveren. Na de reservering heb je gelijk een account. Staete Vrijdaggevoel moet je eerste aanvraag handmatig goedkeuren. Vervolgens kan je direct zelf je reserveren. De reservering zal door het systeem gelijk goedgekeurd worden. Het reserveren is verplicht om te zorgen dat er duidelijkheid is welke ruimtes wanneer bezet of beschikbaar zijn.
Bij Vrijdaggevoel is voor de meeste interne diensten een waarborg van toepassing. De waarborg is een geldsom tegen mogelijke schade die hij aan de gehuurde eigendom of onbetaalde rekeningen te kunnen inhouden. Vrijdaggevoel heeft een voorrecht op de waarborg bij eventuele schadevorderingen als de huurder zijn verplichtingen niet nakomt.
Procedure/checklist voor het retour ontvangen van een (eventuele) waarborg:
1. Eventuele sleutels dienen ingeleverd bij de Vrijdaggevoel (alleen van toepassing bij huur kantoorruimte);
2. Eventuele alarm-tags dien ingeleverd te zijn bij Vrijdaggevoel (alleen van toepassing bij huur kantoorruimte);
3. Indien niet anders besproken, dient de gehuurde kantoorruimte leeg en weer in originele staat opgeleverd te zijn (alleen van toepassing bij huur kantoorruimte);
4. Alle openstaande rekeningen dienen voldaan te zijn;
5. Het bedrijf moet uitgeschreven zijn bij de Kamer van Koophandel van het adres ‘De Nieuwe Erven 3 – 5431 NV Cuijk’.
Vergaderen & scholing
Gasten van Staete Vrijdaggevoel dienen zich bij in de hal bij het PostNL punt op de begane grond te melden in verband met het calamiteitenprotocol.
Beschadigingen toegebracht aan eigendommen aan gebouw van Staete Vrijdaggevoel, die direct of
indirect worden door huurder of gasten van huurder worden aan de huurder in rekening
gebracht. Staete Vrijdaggevoel stelt zich niet aansprakelijk voor het zoekraken van persoonlijke
eigendommen van huurders en/of gasten.
Alle genoemde tarieven zijn altijd excl. BTW. Betalingstermijn is zonder andere afspraken standaard 30 dagen na factuurdatum. Elke aanvraag zal individueel worden beoordeeld en Staete Vrijdaggevoel behoudt zich het recht om een vooruitbetaling/borg te vragen.
Op werkdagen is er altijd bezetting van 8.30 – 18:00. Buiten deze tijden is er op verzoek iemand aanwezig. Wij proberen dit altijd kosteloos te doen. Lukt dat niet, dan zijn de kosten hiervoor € 35,00 per uur.
We bieden vergaderruimtes van verschillende capaciteiten. De meeste vergaderruimtes bieden plek voor 12 personen aan, maar er is ook een vergaderruimte waar er ruimte is voor een groep van 20 personen.
Investeren in een externe vergaderlocatie verhoogt de prioriteit en effectiviteit van vergaderingen.
De vergaderruimtes zijn normaal te reserveren van 8 tot 18 uur. Wil je liever s'avonds vergaderen? Dan is dat ook mogelijk in overleg met ons. Je kan ons telefonisch, via de website (chatten) of via de email contacteren.